CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Supreme Fathers of Samurian Dota Pro Community

Monday, April 20, 2009

20/4..1 perlawanan berprestij..

hohoho...
update ag..
pd hari ini 1 lagi perlawanan berpestij telah berlangsung diantara pejO n mR.mounX...
perlawanan ini berlangsung selama 51 minit da mR.mounX telah berjaya menewaskan pejo di saat2 akher..perlawanan ini menggunakan mode all random n fast respawn..
pejo telah mendapat hero yg diberi gelran death prophet manakala mR.mounX pula mndpt phanotom lancer..pada permualaan perlawanan mR.mounX agak nerves skali..dye juge perlu mengambill mase yg agak lme untuk membeli item utk heronye itu.
peJo pula dgn pronye lincah membeli item dan telah menyerang creep terlebih dahulu ..lvl pejo juga lagi cepat naek.. pejo tlh pawned mR mounX pnye hero n mndapat firstblood...mmg gempak..saat demi saat..pejo kill mounx lg skal...mid game ple nmpknye mr mounX mule mngorak langkah..dye juge sudah pn serasi dengan heronye itu..
kedudukan sekarang 7-0..pejo mndahului dgn kill bnyk skali..dye dpt gelaran wicked sicK...moun X yg sedar dengan ketinggalan itu terus bangkit dan memecahkan segala tower yg ade...dan telah mmbnh pejo sebanyk 3(killing spree)...
late game..pejo sdhpn cuak dengan keaddan itu dn dye mule takut ..dye tidak lagi menyerang sebaliknya maen lari2...
haha cam men polis2.
hahaha...mr moUnx pn tidak peluang yg ade.pucuk dicita ulam mendatang..dye terus mengorak langkah dan telah memecahkn benteng terakhir..akhernya pe telah berjaye di tewaskn kerana tower nye telah habes!!!!!sekian..

0 comments: